Nou pe Your Market!

Termeni si Conditii


Termeni de utilizare a Site-ului www.youracademy.ro

*Acest document se aplica site-ului www.youracademy.ro, serviciilor si continutului acestuia.
Prin utilizarea site-ului indicati ca acceptati sa respectati Termenii si Conditiile Furnizorului.

1. Prevederi Generale:

1.1 Cursantii inscrisi la cursurile YourAcademy au dreptul sa utilizeze pe deplin faciltatile, care le sunt puse la dispozitie de catre site, acest site este constituit in conformitate cu normele legale in vigoare si respectarea valorilor sociale si morale, pastrand ordinea publica.
1.2 Furnizor, este societatea care asigura serviciul de invatare identificata cu: cod fiscal RO16415535, J05/883/2004, cu sediul social in Oradea, str. Podului, nr.5, Bl.B10, Sc.A, Ap.19, sediu secundar in Oradea, Str. O.Densusianu, nr.9, Bl.P191, Sc.A, Ap.2.Utilizator/Client sau/Cursant, este persoana inscrisa la cursuri.Termenii "YourAcademy.ro", "Site-ul", SC PUBLIC EUROCONSULTING SRL, "noi", "compania" reprezinta firma SC PUBLIC EUROCONSULTING SRL si serviciile sale oferite prin site-ul www.youracademy.ro. Prezentii termeni de utilizare au caracter de contract de adeziune, fiind stabiliti in mod unilateral de catre furnizor.

2. Obiectul Contractului:

2.1 Prin inscrierea la un curs selectat de catre Cursant, si prin achitarea taxei de inscriere, cursantul are dreptul de a i se activa contul de cursant si de a beneficia de suportul de curs, conform programei de prezentare a cursului si programarii alocarii activitatilor afisate la fiecare curs in parte.

3.Obligatii Cursanti:

3.1 In momentul inregistrarii pe site, pentru a folosi serviciile YourAcademy, cursantul se obliga la:
- Cursantul are obligatia de a furniza date adevarate, exacte si complete despre el, asa cum este cerut de formularul de inregistrare al site-ului. Trebuie sa mentina si sa innoiasca atunci cand situatia o cere, datele de inregistrare pentru a fi adevarate, exacte si complete.
- Daca veti furniza informatii care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, Furnizorul are dreptul sa suspende sau sa desfiinteze contul dumneavoastra si sa refuze toate incercarile curente sau viitoare de folosire a site-ului YourAcademy.ro.
- Cursantul are obligatia de a verifica daca i-au fost alocate toate cursurile la care s-a inscris si pentru care a achitat taxa de inscriere, iar in cazul in care unul sau mai multe cursuri nu au fost alocate cursantul are obligatia de a cere Furnizorului, alocarea cursurilor, in caz contrar se considera ca a renuntat tacit la acele cursuri, cu toate consecintele de rigoare.
- Cursantul este responsabil de propriile actiuni precum si de consecintele pe care acestea le pot avea, in urma publicarii materialelor pe care le incarcati, puneti la dispozitie in mod public pe contul pus la dispozitie de Furnizor.
- La postarea de mesaje la seminarii, cursantul trebuie sa foloseasca un limbaj decent, adecvat mediului academic..
- Este interzisa postarea de mesaje sau manifestarea de atitudini care ar putea provoca daune sau ar periclita imaginea unei persoane sau organizatii. Mesajele care nu respecta aceste prevederi vor fi automat sterse fara notificare. Daca Comisia Administrativa apreciaza ca faptele sunt de natura a periclita imaginea institutiei sau sunt contrare normelor legale, valorilor sociale si morale ori contravin ordinii publice, poate hotari excluderea cursantului din sistem cu pierderea tuturor drepturilor.

4. Limitarea Drepturilor pentru Cursantii inscrisi la un program:

4.1 Toate drepturile acordate cursantilor sunt valabile doar pana la data limita afisata pentru fiecare activitate de curs in parte, dupa scurgerea perioadei prevazute cursantul nu mai beneficiaza de acel drept de accesare a activitatii de curs.
4.2 Dupa scurgerea ultimei zile alocate testului final, cursurile se incheie, contractul este executat integral si cursantii isi pierd toate drepturile conferite, deoarece sunt absolventi daca au sustinut testul final, sau tema finala obligatorie acolo unde exista, si au cel putin media 5, sau se declara automat abandonul prin neparticipare la activitatile obligatorii ori nepromovarea daca nu s-a obtinut cel putin media 5.

5. Contul, Parola si Securitatea Datelor:

5.1 Cursantul este raspunzator de pastrarea confidentialitatii asupra informatiilor si a parolei.
5.2 Veti fi raspunzatori de utilizarea inregistrarii dumneavoastra, indiferent daca utilizarea se face cu sau fara voia dumneavoastra.
5.3 Sunteti de acord sa sesizati Furnizorul in legatura cu orice utilizare neautorizata a parolei si a inregistrarii dumneavoastra.
5.4 Sunteti de asemenea de acord sa folositi butonul de iesire din contul dvs cand doriti sa parasiti site-ul.
5.5 Furnizorul nu va fi raspunzator pentru nici o paguba morala sau materiala provocata prin nerespectarea acestei prevederi de catre dvs.
5.6 Furnizorul daca considera de cuviinta, cu respectarea legislatiei, si a prezentului contract, va poate bloca parola, utilizarea serviciilor sau folosirea oricaror altor servicii ale sale de care beneficiati, sau sa scoata si sa stearga orice material din cadrul serviciilor, pentru orice motiv.
5.7 Furnizorul poate de asemenea, oricand doreste si fara a da socoteala, intrerupe furnizarea serviciilor, sau a unei parti a lor, cu sau fara nici o notificare prealabila.
5.8 Orice incetare a accesului dumneavoastra la serviciile Furnizorului, conform oricarei reguli din prezentul Regulament, poate fi efectuata fara o avertizare anticipata, si luati la cunostinta si sunteti de acord ca Furnizorul poate dezactiva sau sterge imediat contul dumneavoastra din cadrul site-ului YourAcademy.ro si toate informatiile in legatura cu acesta si/sau sa interzica orice acces ulterior la serviciile YourAcademy.ro. Mai mult,
5.9 Furnizorul nu va fi raspunzator fata de dumneavoastra sau orice terta parte in orice mod, pentru interzicerea si/sau stergerea contului si a accesului la serviciile puse la dispozitie prin intermediul YourAcademy.ro.

6. Drepturi de Autor:

6.1 Informatiile continute pe site-ul si in aplicatia www.youracademy.ro sunt proprietatea Furnizorului si acestea sunt protejate de Legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996) si nu pot fi reproduse fara acordul scris al proprietarului.
6.2 Citarea, in lipsa unui acord scris, nu trebuie sa depaseasca o fraza de maxim 20 de cuvinte, precizandu-se cu exactitate sursa.
6.3 Este interzisa: copierea sau modificarea partiala sau integrala, publicarea, crearea unor materiale derivate sau utilizarea continutului site-ului in orice scop fie el comercial sau public, in lipsa unui acord scris din partea Furnizorului.
6.4 Informatiile si datele prezentate in cursuri reprezinta pozitia autorului pe marginea unui subiect si doar autorul este responsabil de originalitatea acestora in conformitate cu prevederile legale in legatura cu drepturile de autor.
6.5 Furnizorul nu va pretinde un drept de proprietate asupra materialelor pe care le furnizati companiei (inclusiv observatiile si sugestiile) sau pe care le postati, incarcati sau trimiteti site-ului YourAcademy.ro. Totusi, transmitand aceste materiale, dvs sunteti de acord sa acordati Furnizorului permisiunea de a utiliza materialele inclusiv sa le: copieze, distribuie, transmita, publice, reproduca, modifice si sa traduca; de a mentiona numele dvs in legatura cu materialul pe care l-ati
transmis; si dreptul de a cesiona la randul ei toate aceste drepturi oricarui partener al Furnizorului.
6.6 De asemenea, permiteti oricarei persoane care este abonata sa acceseze, sa vizualizeze, sa stocheze sau sa reproduca asemenea materiale in scopuri personale.
6.7 Apreciem mesajele clientilor nostri si venim in intampinarea comentariilor dumneavoastra cu privire la serviciile noastre.
*Va atentionam ca politica noastra nu ne permite sa acceptam sau sa tinem cont intotdeauna
de ideile creative, sugestii, inventii sau materiale, altele decat cele solicitate de noi in
mod expres.
6.8 Nu se vor pretinde si nici acorda nici un fel de compensatii pentru utilizarea materialului in felul aratat mai sus.
6.9 Furnizorul nu are obligatia de a posta pe site sau folosi in orice mod materialul furnizat de dvs; de asemenea are dreptul sa stearga materialul dvs in orice moment si fara a avea nevoie de un motiv in acest sens.

7.Confidentialitatea si Protectia Datelor cu Caracter Personal:

7.1 Datele trimise de cursanti la completarea formularelor de inscriere sunt strict confidentiale si nu vor fi dezvaluite nici unei institutii sau persoane, fara justa cauza.
7.2 Informatiile de contact pot fi folosite pentru trimiterea de informatii comerciale legate de oferta educationala a www.youracademy.ro sau ofertele proprietarului sistemului sau a tertilor cu care acesta colaboreaza in cazul in care se considera ca sunt utile.
7.3 Inscrierea in sistem reprezinta acordul expres al cursantului pentru inregistrarea, prelucrarea si utilizarea datelor personale sau de contact in operatiunile furnizorului sau in vederea trimiterii de oferte si anunturi conform celor enuntate mai sus.
7.4 In momentul inregistrarii pe site-ul www.youracademy, prin crearea unui cont, prin accesarea diferitelor servicii si produseYourAcademy, vizitarea anumitor servicii din reteaua Furnizorului, ori prin activarea unor materiale promotionale sau publicitare, Furnizorul va prelucra informatii cu caracter personal de natura sa identifice o anumita persoana. In unele zone ale site-ului, YourAcademy va va cere sa furnizati date personale, incluzand numele Dvs, adresa, adresa de e-mail, telefon, numar al cardului de credit, informatii de contact, informatii in vederea facturarii serviciilor YourAcademy si alte informatii prin care va pot identifica. In alte zone ale site-ului, YourAcademy colecteaza sau poate sa colecteze informatii demografice care nu va pot identifica, cum ar fi: codul postal, varsta, sexul, interesele dvs. Uneori colectam sau putem colecta o combinatie intre cele doua tipuri de informatii.
7.5 Acest site este sub gestiunea operatorului de date cu character personal NR._____________.
7.6 Se utilizeaza proceduri de protectie stricte in colectarea, depozitarea si dezvaluirea informatiei furnizate de dumneavoastra pentru a impiedica accesarea neautorizata si intrebuintarea ei gresita, asa cum cere si este stipulat si in legislatia din Romania.
7.7 Introducerea informatiilor cu caracter personal de catre dumneavoastra reprezinta consimtamantul dumneavoastra expres si neechivoc pentru prelucrarea de catre noi a acestor date, respectiv pentru colectarea, inregistrarea, stocarea, adaptarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea acestor informatii cu caracter personal.
7.8 Protectia Datelor cu caracter personal: ne obligam sa pastram confidentialitatea datelor personale colectate prin intermediul site-ului, conform Legii 677/2001, privind protectia datelor personale. Persoanele inregistrate, in calitate de persoane vizate, au conform legii urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13),
dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15).Dreptul la informare - inregistrarea pe site presupune luarea la cunostinta a drepturilor mai sus mentionate si acordul ca datele personale sa fie folosite de catre operator.
Toate datele personale vor fi inregistrate in siguranta pe perioada relatiei dumneavoastra cu site-ul. Pentru a indeplini solicitarile dumneavoastra, putem sa folosim informatiile pe care le colectam pentru a va instiinta despre produsele despre care noi consideram ca veti fi interesat(a) si, de asemenea, despre schimbari importante ale website-ului.
Dreptul de acces la date: orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la administrator la cerere(intocmita in forma scrisa, datata si semnata, cu indicarea modalitatii de comunicare) si in mod gratuit, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre operator.
Dreptul de opozitie: aveti dreptul de a va opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care va vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. Administratorul site-ului se obliga sa va comunice masurile luate in ceea ce priveste prelucrarea datelor dumneavoastra personale in scopurile mentionate mai sus sau, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal, in termen de 15 zile de la data primirii cererii.
7.9 Daca nu doriti ca datele dumneavoastra sa fie colectate, va rugam sa nu ni le furnizati. Dreptul de interventie asupra datelor: daca doriti ca datele dumneavoastra personale sa fie scoase din baza de date sau modificate, ne puteti indica oricand acest lucru, prin utilizarea mijloacelor de contact puse la dispozitie pe site, formular de contact, adresa de e-mail sau telefonic.
7.10 Cookies
Pentru a va oferi o navigare cat mai fluida pe site-ul YourAcademy, folosim o facilitate a browserului Internet numita `cookie`. Cookies sunt fisere de dimensiuni reduse pe care browserul le plaseaza pe hard-diskul utilizatorului. Aceste cookies sunt folosite pentru a memora numele utilizatorilor, parolele si preferintele, pentru a monitoriza parcursuri pe site, si pentru a personaliza paginile in functie de vizitator. Aveti optiunea de a seta browserul astfel incat sa respinga cookies. In acest caz insa, va exista un impact negativ asupra navigarii pe site-ul nostru.
7.11 Feedback
YourAcademy ofera posibilitatea utilizatorilor site-ului de a trimite comentarii, intrebari si sugestii. Orice informatie care este trimisa prin intermediul formularelor de contact va fi folosita tinand cont de dreptul la confidentialitate si la imagine al persoanelor.
7.12 Modificari ale politicii de confidentialitate
Daca vom considera ca este necesara o schimbare a regulilor de confidentialitate, vom publica respectivele modificari in aceasta pagina pentru a va informa cu privire la tipurile de informatii pe care le colectam si modul in care le utilizam. Daca aveti intrebari cu privire la politica noastra de confidentialitate va rugam sa ne scrieti la marketing@youracademy.ro.

8. Responsabilitatile Furnizorului si Garantii:

8.1 Furnizorul incearca sa ofere informatii cat mai concrete si actuale, dar nu ofera garantii in ceea ce priveste exactitatea acestora. Furnizorul nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele erori sau omisiuni care apare pe site sau in activitatile la cursuri, si nu garanteaza ca informatiile sunt corecte, complete sau de incredere, ci reprezinta opiniile personale ale autorilor acestora. Furnizorul actioneaza ca un factor pasiv in distributia online si publicarea informatiilor furnizate de catre utilizatori si nu are obligatia de a verifica in avans materialul publicat de catre utilizatori. Daca i se solicita de catre un utilizator, Furnizorul poate investiga si verifica afirmatiile si poate hotari daca informatiile respective trebuie indepartate.
8.2 Furnizorul poate modifica, revizui, dezvolta sau suspenda furnizarea de informatii, produse sau servicii, cu aplicare pentru potentialii clienti care nu s-au inscris inca sau nu au primit oferta solicitata. Aceasta prevedere nu se aplica pentru cursantii care au contractat deja sau au completat o cerere de inscriere sau au primit o oferta aflata in perioada de valabilitate.
8.3 Furnizorul se obliga fata de clienti ca, in cazul in care s-a adus un prejudiciu real, legitim si probat, sa despagubeasca beneficiarul in limita contravalorii serviciilor achitate, doar in acest caz poate fi responsabil direct sau indirect.
8.4 Furnizorul nu raspunde pentru eventuale defectiuni sau intreruperi in furnizarea serviciilor datorate software-ului sau previderilor de servicii conexe (domain hosting, web hosting, baze de date, servicii e-mail, servicii acces internet). In orice caz, daca apar astfel de situatii, clientul este obligat sa notifice telefonic Furnizorul, care va incerca sa rezolve in mod echitabil si intotdeauna in favoarea clientului, dar fara a periclita interesele comerciale, problemele aparute.
8.5 Declarati in mod expres ca intelegeti si ca sunteti de acord cu:
- utilizarea serviciilor site-ului YourAcademy.ro se face pe propria raspundere. Serviciile sunt furnizate pe principiul "asa cum sunt" sau "asa cum sunt disponibile".

9. Generalitati :

9.1 Site-ul www.youracademy.ro, functioneaza conform prevederilor legale prezente ale statului roman si se va alinia prevederilor viitoare.Orice tentativa de frauda inregistrata pe site va fi raportata autoritatilor competente.
9.2 Daca vreo prevedere, oricare din articolele prezentului document va fi gasit nul sau nevalid, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte articole, acestea ramanand in vigoare.
9.3 Pentru relatii in legatura cu exercitarea drepturilor dumneavoastra referitoare la utilizarea site-ului si serviciilor, ne puteti contacta utilizand datele prezentate in sectiunea "Contact" de pe site.
9.4 Prin utilizarea site-ului, indicati sa respectati Termenii si Conditiile de Utilizare a site-ului www.youracademy.ro. Va recomandam sa vizitati aceasta pagina periodic pentru a citi Termenii si Conditiile, deoarece acest document va obliga legal. Folosirea in continuare a serviciilor site-ului www.youracademy.ro, reprezinta acceptarea modificarilor aduse prezentului document.

10. Conditii Contractuale:

10.1 Inscrierea in cadrul serviciului www.youracademy.ro, prin orice modalitate pusa la dispozitie de acest site, reprezinta acordul expres in privinta acceptarii prevederilor Termenilor si Conditiilor de Utilizare, iar acestia au caracter de termeni contractuali, contract de adeziune intre cursant si furnizor.
10.2 Contractul reprezinta acceptarea prezentilor Termeni si Conditii de utilizare si plata pretului conform facturii proforme, agreerea termenilor de utilizare si plata pretului reprezentand vointa expresa a beneficiarului (cursantului) de a contracta din momentul in care furnizorul ia la cunostinta de efectuarea platii, conform legii comertului electronic. Cursantii au obligatia sa citeasca si sa ia la cunostinta Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului www.youracademy.ro.

11. Incheierea Contractului/Renuntarea la Contract:

11.1 Prin achitarea contravalorii serviciilor conform facturii proforme, cursantul sau beneficiarul si-a exprimat vointa de a contracta prin aderarea la clauzele contractuale prin insasi plata pretului, iar momentul in care furnizorul ia la cunostinta de plata pretului reprezinta momentul in care procedura de incheiere a contractului este completa si valabil incheiata conform legii comertului electronic .Momentul pefectarii contractului dintre Cursant si Furnizor, este momentul in care furnizorul a luat la cunostinta de plata efectuata de catre beneficiar.
11.2 Daca beneficiarul a achitat taxa de inscriere , prestarea serviciilor a inceput prin deschiderea contului de cursant, acesta nu mai poate cere restituirea contravalorii cursului. In cazul in care s-a inscris la curs si nu a achitat taxa de inscriere si nu a inceput executarea serviciului prin activarea contului de cursant, atunci beneficiarul poate renunta unilateral la contract. Desigur, Cursantul poate renunta oricand la prezentul contract, dupa perfectarea acestuia, dar nu mai poate cere restituirea contravalorii cursului.
11.3 Renuntarea la cursuri si rambursarea taxei de inscriere nu poate opera in cazul acestui tip de servicii, asa cum este stipulat in art. 10 din legea privind contractele la distanta, daca s-a inceput deja executarea serviciului prin activarea contului de cursant, si plata pretului.
Renuntarea la cursuri poate opera conform legii doar in cazul in care nu s-a inceput executarea serviciilor si numai in termen de maxim 10 zile lucratoare din momentul inscrierii la curs. Renuntarea la cursuri se notifica numai prin scrisoare recomandata.
11.4 Se considera ca abandonat un curs , Cursantul care nu are seminariile accesate si temele trimise , si nici sustinerea examinarii finale.
11.5 Clientul are obligatia de a respecta cu strictete instructiunile de plata date de furnizor in factura proforma si trebuie sa se asigure ca tranzactia prin care s-a efectuat plata respecta conditiile cerute de furnizor pentru a putea fi identificata, respectiv apare numele la rubrica descrierea tranzactiei sau reprezentand de pe documentul de plata. Furnizorul nu este raspunzator pentru platile neidentificate sau neidentificate in timp util.

12. Termenul de Furnizare al Serviciilor:

12.1 Furnizorul nu va fi tinut sa raspunda in nici un fel pentru nefurnizarea serviciilor sau alte pierderi ce pot surveni, care nu sunt din culpa acestuia, si clientul nu va emite nici un fel de pretentii in acest scop. Daca plata a fost identificata ulterior, furnizorul va presta serviciile din momentul identificarii platii.
12.2 Furnizarea serviciilor prin activarea contului de cursant se va realiza in minim 5 zile si maxim 10 zile lucratoare din momentul confirmarii platii sau identitatii platitorului de catre banca, exceptandu-se ziua in care s-a efectuat confirmarea. Prin achitarea taxei de inscriere beneficiarul isi exprima acordul expres de incepere a executarii serviciilor.
12.3 In cazul in care se intarzie furnizarea serviciiilor, clientul are obligatia de a contacta furnizorul pentru a cere furnizarea serviciilor, atat telefonic cat si prin email sau fax si in ultima instanta in scris prin scrisoare recomandata cerand confirmarea de incasare a taxei de inscriere, utilizand datele de contact din sectiunea Contact.

13. Dispozitii Finale:

13.1 Eventualele neintelegeri survenite intre parti se vor rezolva intotdeauna pe cale amiabila, clientul urmand a primi pozitia oficiala a furnizorului in termenul legal de 30 de zile de la data primirii prin posta a cererii in scris transmisa recomandat.
13.2 Furnizorul va incerca sa ofere solutia cea mai adecvata in favoarea clientului, dar fara a fi contra intereselor sale sau a normelor legale in vigoare sau a valorilor morale si sociale ori a ordinii publice.
13.3 Eventualele neintelegeri, litigii aparute se vor solutiona pe cale amiabila. in cazul in care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi dedus spre judecare Curtii de Arbitraj Comercial de pe langa Camera de Comert si Industrie Bihor, in conformitate cu Regulamentul si Regulile de procedura Arbitrala ale acestei Camere. Hotararea arbitrala este definitiva
si obligatorie.

Nota de informare!
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice Sc Public Euroconsulting SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este: inscrierea la cursurile de formare profesionala. Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru indeplinirea formalitatilor de inscriere. Refuzul dvs. determina imposibilitatea inscrierii. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: CNFPA si autoritatilor cu drept de control.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul Sc Public Euroconsulting Srl. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

* Nota: Renuntarea la un curs nu atrage returnarea taxei de inscriere, in conditiile prezentate in termenii si conditiile de utilizare a site-ului.