Customer Care vs. Customer Delight
Data incepere: 20 Ianuarie 2001 |
Categoria: Marketing |
Grup tinta:
Grupul tinta setat pentru acest training sunt angajatii care au legatura cu clientii, angajatii prin care compania isi dezvolta imaginea in mediul business, angajatii de la nivelul middle management si top management.
Obiectiv:
Prin acest training ne propunem ca participantii sa fie capabili sa asigure un serviciu de interactiune cu clientii la cele mai inalte standarde, in vederea asigurarii stabilitatii companiei pe piata.
Durata trainingului:
Trainingul se intinde pe o perioada de 2 zile.
Tematica de parcurs a trainingului:
a) Mai mult decat a vinde – Grija fata de client
b) Importanta clientilor pentru o companie – sa-i facem fericiti
c) Mai mult decat grija fata de client – Customer Delight
d) Adevarul despre clienti
e) Oportunitati pentru Customer Delight: Interactiunea cu clientul, Crearea unei relatii cu clientul, Ce te face unic in fata clientului!
f) Transformarea Customer Delight in Valoare a Companiei
Oferta completa pentru participanti:
Let’s get to know each other
Participarea la training – 2 zile, Jocuri de rol, Work-shop-uri
Cazare si masa
Coffee Break – 3 pauze
Suport de curs
Certificat de absolvire a cursului respectiv
Contact:
Your Academy - Specialistul tau in Formare Profesionala
E-mail: marketing@youracademy.ro
Tel: 0728.270.875
Web: www.youracademy.ro