Relationare cu clientii
Data incepere: 20 Ianuarie 2001 |
Categoria: Marketing |
Grup tinta:
Acest training se adreseaza tuturor celor care doresc sa stie mai multe despre relationarea cu clientul, in vederea mentinerii unui raport optim de comunicare.
Obiectiv:
In urma acestui training, participantii vor fi capabili sa semnaleze principalele criterii de definire ale target-ului unei companii in functie de profilul acesteia, precum si modalitatile de satisfacere a clientilor in functie de specificul nevoilor exprimate sau subintelese.
Durata trainingului:
Trainingul se intinde pe o perioada de 2 zile.
Tematica de parcurs a trainingului:
a) Definirea targetului unui business
b) Criterii de stabilire a target-ului in functie de specificul afacerii
c) Clientul – prioritatea numarul 1
d) Asteptarile clientilor
e) Satisfacerea nevoilor clientilor nostri
f) De ce cumpara acest client de la noi!
g) Decizia de cumparare si cum este luata aceasta
h) Ce vor de fapt clientii de la noi
Oferta completa pentru participanti:
Let’s get to know each other
Participarea la training – 2 zile, Jocuri de rol, Work-shop-uri
Cazare si masa
Coffee Break – 3 pauze
Suport de curs
Certificat de absolvire a cursului respectiv
Contact:
Your Academy - Specialistul tau in Formare Profesionala
E-mail: marketing@youracademy.ro
Tel: 0728.270.875
Web: www.youracademy.ro